piątek, 25 marca 2016

Nominacja do "Trzynaście rzeczy, które kocham"

Dziękuję bardzo Arabelli za nominację do zabawy pt. "Trzynaście rzeczy, które kocham".
Nominuję:
*Arcanum Felis z bloga: ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com
*Realistka z bloga: dracohermionaundomyheart.blogspot.com
*Mrs M. z bloga: niewolnicy-wlasnych-wspomnien.blogspot.com


TRZYNAŚCIE RZECZY, KTÓRE KOCHAM:
1. Spędzać czas z moją przyjaciółką; niezależnie czy się wygłupiamy czy milczymy.

2. Pisać. O tak, kocham to robić, bo wtedy mam chwilę czasu dla siebie, gdzie mogę robić to, co sprawia mi przyjemność.

3. Czytać. Nie wyobrażam sobie życia bez książek i bez poznawania nowych cudeniek ❤

4. Poznawać Stany Zjednoczone <3 Jak na pewno nie jedna lub nie jeden z nas, kocham USA. Kocham oglądać vlogi au pair z USA, oglądać filmy na ulicach Nowego Jorku, często piszę opowiadania właśnie w Nowym Jorku ;*

5. Oglądać youtuberów:* Przeważnie są to vlogi poświęcone urodzie, modzie itp. ale także gamerzy :)

6. Wakacje i lato ❤❤

7. Nie wiem, czy można to kochać, ale coroczny wyjazd na obóz nad morze, gdzie spędzam 16 dni ze wspaniałymi ludźmi, których uwielbiam <3

8. Pływać <3

9. Biegać :*

10. Chodzić na fitness!! :* To mój ulubiony sposób na spędzanie wolnego czasu, który poświęcam tylko sobie i mogę się odprężyć i odpocząć od wszystkich problemów :)

11. Marzyć i słuchać muzyki 😍

12. Śmiać się 😂 Po prostu kocham!

13. Spaaaaaać!! ❤❤❤❤❤❤❤


Jeszcze raz dziękuję za nominację! :*

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, ale niestety na nią nie odpowiem, ponieważ już wypisywałam swoje top 13 ;) jeśli jesteś ciekawa możesz o tym przeczytać tu: http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/2016/03/trzynascie-rzeczy-ktore-kocham.html :)
    Pozdrawiam! W wolnej chwili przeczytam Twoje opowiadanie ;)
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam pominąć posta z tym, także przepraszam :)
      Będzie mi bardzo miło! :D
      A.M.

      Usuń