piątek, 25 marca 2016

Notka :D

Heeej wszystkim!
Chciałam Wam baaardzo podziękować za 1500 wyświetleń mojego bloga! Kurczaczki, troszkę minęło, gdy blog się pojawił, a dokładnie 2 maja! :D
Są już 4 rozdziały na blogu.. wiem, że rzadko je wstawiam, ale za niedługo mam egzaminy gimnazjalne, więc na głowie mam jeszcze naukę :(
Rozdział 5 się aktualnie pisze (xd), później wysyłam go mojej becie i myślę, że po świętach powinien być, chyba że stanie się cud wielkanocny XD Hahahha
W każdym razie, robię wszystko, aby Wam się podobała ta wersja Dramione. Zdałam sobie sprawę, że poniekąd zaczęłam wiele wątków, które będę rozwijać. Tym samym blog będzie liczył wieeele rozdziałów, z czego się cieszę, bo często czytając inne opowiadania denerwuję się na zachowanie np. Hermiony :D
Ta opowieść jest moja, wg mojego pomysłu z czego jestem bardzo zadowolona! :)
Z tego miejsca pozdrawiam serdecznie Arabellę, która wspiera mnie na tym blogu. Pewnie nie zdaje sobie z tego sprawy, ale tak jest :D
Zapraszam również na jej bloga: wojenne-dramione.blogspot.com
Sama lecę teraz czytać go dalej! :D
Czekajcie na kolejny rozdział, wracając już do mnie :) I zachęcam oczywiście do komentowania :)))
Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz