środa, 17 sierpnia 2016

Liebster Blog Award


Cześć wszystkim!Wpadam dzisiaj z nominacją, którą dostałam już dawno, lecz nie miałam zbytnio możliwości, aby się tym zająć :D Rozdział się pisze, za niedługo się pojawi na blogu ;) Tymczasem dziękuję bardzo Arcanum Felis z http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com za nominację do LBA, czyli Liebster Blog Award. Jest to moja pierwsza nagroda, jestem dumna i szczęśliwa, że zasłużyłam na nią :)) Dziękuję ślicznie za nią ♥♥♥



1. Fanfiction, które zrobiło na Tobie piorunujące wrażenie i czytałaś je z  przyjemnością? Co było w nim takiego ciekawego?

Takich fanfiction było chyba z milion hahahaha :D
A tak naprawdę.. najbardziej urzekło mnie La fin de la vie, ponieważ było długie, co bardzo cenię :) Nie wpadali sobie od razu w ramiona, piękne opisy..! Ach :D Z pewnością do niego wrócę ♥

2. Czy masz jakieś oryginalne hobby? Jeśli tak to jakie?

Moim hobby jest pisanie, to już od dłuższego czasu :)
Poza tym od września będę chodziła na taniec towarzyski, co również od dłuższego czasu mnie fascynuje! :D

3. Co robisz, gdy masz chwilę dla siebie?

Tak naprawdę, to takich chwil jest bardzo mało w dzień:c
Jednak, gdy znajdzie się trochę czasu to najczęściej czytam książkę, piszę rozdział lub po prostu leżę słuchając muzyki :)
Natomiast, gdy nadchodzi noc tego czasu jest coraz więcej, a ja nie należę do osób, które o 22 kładą się spać :l Przeważnie około 23 otwieram okno na oścież i siadam na parapecie obserwując niebo, blok naprzeciwko i oddychając głęboko świeżym powietrzem ♥ Wtedy mam dużo czasu na własne myśli i odprężenie :D

4. Oglądasz filmy? Masz jakiś ulubiony, który mogłabyś oglądać na okrągło? I dlaczego?

Oczywiście, że tak! Aktualnie do moich "perełek" należy Love Rosie, Zmierzch, Igrzyska Śmierci, Zanim się pojawiłeś oraz oczywiście Harry Potter ♥ Dlaczego? Są to filmy, które urzekły mnie swoją historią, postaciami oraz przebiegiem wydarzeń.. Nie umiem tego uzasadnić, ale nie byle jaki film potrafi rozkochać mnie w sobie :))

5. Wyobraź sobie, że jesteś uczennicą pierwszego roku w Hogwarcie i czekasz na Ceremonię Przydziału. Do którego domu chciałabyś trafić i dlaczego?

Od zawsze moim domem był Gryffindor ♥ Nie mam pojęcia dlaczego ten dom, ale gdy zobaczyłam oczami autorki nastrój tam panujący.. oszalałam na jego punkcie :))
Nie potrafię tego uzasadnić, tak po prostu - Gryffindor był, jest i zawsze będzie w moim sercu:)

6. Jakie jest twoje ulubione zaklęcie z Harry'ego Pottera?

Wiadomo, że aguamenti :)
Jestem wodnikiem, pewnie to jest przyczyna :D

7. Masz jakąś fobię?

Tak, mam aichmofobię oraz apifobię (chyba tak to się nazywało) D:

8. Miejsce na ziemi, które Cię oczarowało?

Chorwacja i Czarnogóra ♥ Kocham te miejsca i tamte widoki! Uwielbiam oglądać zatoki z góry albo wieczorami przesiadywać na dachu budynku i oglądać zachód słońca, obserwować morze oraz wsłuchiwać się w ciszę i spokój, przerywaną odgłosem cykad :))

9. Czego nigdy byś nie założyła?

Zdecydowanie legginsów do krótkiej bluzki czy też skarpetek i sandałów ! Hahah :D

10. Twoja ulubiona cyfra?

4 :)

Czekajcie cierpliwie na rozdział - wkrótce się pojawi :)
Jeszcze raz dziękuję ślicznie za nominację! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz